Klasy nieskończone średnie 290x290 cm - gra podwórkowa
Nowoczesna wersja tradycyjnej gry. Stwarza możliwość jednoczesnego grania przez dwie drużyny. Kropki zamiast standardowych cyfr stwarzają dodatkowe możliwości do urozmaicenia zabawy w wesoły, abstrakcyjny sposób. Fosa Wskazane przez prowadzącego, bądź wylosowane (kostką) pole/pola należy ominąć. Pola można oznaczyć woreczkami, bądź w trudniejszym wariancie zapamiętać. Klasy Memo Uczestnicy zabawy startują z pola nr 9. Wykonują kolejno skoki, na poszczególne pola według wcześniej ustalonych reguł. Przykładowo: pole 1 - skok na jednej nodze, pole 2 - skok na dwóch złączonych nogach, pole 3 - skok z rękami nad głową, pole 4 - skok z klaśnięciem, pole 5 - skok w przysiadzie, itp. Liczy się zdolność zapamiętywania, czas i precyzja.
Skorzystaj z akcesoriów: http://www.9dots.pl/akcesoria/woreczki-sensoryczne.html
Skorzystaj z aplikacji: http://www.9dots.pl/click-and-play/kostka
To jedna z najprostszych i najbardziej popularnych zabaw dla dwojga lub więcej dzieci. Rozwija gibkość, koordynację ruchową oraz zręczność.
Urozmaicić grę można również przez:
- Skoki na jednej nodze.
- Skoki na obu nogach ze złączonymi stopami.
- Skoki na obu nogach skrzyżowanych.
- Skoki przeplatane - raz lewą, a raz prawą nogą.
- Skoki tylko na pola parzyste lub nieparzyste.
- Rzuty woreczkiem i skoki po wylosowanych kostką polach.
Skorzystaj z akcesoriów: https://strefygier.pl/akcesoria