Klasy Rakieta, Planety i Galaktyka 450x270cm

Klasy rakieta duża to wariant gry w klasy w formie rakiety składającej się z 28 kolorowych trójkątów. Gra zawiera plansze ze słońcem i planetami które stanowią dodatkowe pola do gry, mogą służyć do nauki ich nazw, kolejności od słońca, oraz wielu innych zabaw, od zabaw w kole (słońcu) począwszy. Dodatkiem do gry są 32 gwiazdy, mogące również służyć do zabawy.

Klasy to tradycyjna gra polegająca na skakaniu po ponumerowanych polach. Osoba która rozpoczyna grę musi rzucić woreczkiem na pierwsze pole, a następnie przeskoczyć kolejne pola klas omijając pole zajęte przez woreczek. Wracając musi zatrzymać się przed zajętym polem i zabrać woreczek a następnie przeskoczyć to pole. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnik rzuca woreczek na kolejne pole i tak dalej, aż dotrze do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek, traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba. Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy.

Akcesoria online:
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/muzyka
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/stoper
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/kostka

Akcesoria dodatkowe:
Woreczki sensoryczne
 
Warianty gry:

  • Skoki na jednej nodze.
  • Skoki na obu nogach ze złączonymi stopami.
  • Skoki na obu nogach skrzyżowanych.
  • Skoki przeplatane - raz lewą, a raz prawą nogą.
  • Skoki tylko na pola parzyste lub nieparzyste.
  • Rzuty woreczkiem i skoki po wylosowanych kostką polach.

Fosa
Wskazane przez prowadzącego, bądź wylosowane (kostką) pole/pola należy ominąć. Pola można oznaczyć woreczkami, bądź w trudniejszym wariancie zapamiętać.
 
Klasy memo

Uczestnicy zabawy startują z pola nr 9. Wykonują kolejno skoki, na poszczególne pola według wcześniej ustalonych reguł. Przykładowo pole 1, skok na jednej nodze, pole 2, skok na dwóch złączonych nogach, pole 3, skok z rękami nad głową, pole 4, skok z klaśnięciem, pole 5, skok w przysiadzie, itp. Liczy się zdolność zapamiętywania, czas i  precyzja.

Warianty gry klasy

Podsumowanie zapytania

0 szt.
Przejdź do podsumowania