Klasy kolorowe 120x240 cm, 80x280 cm - gra podwórkowa

Gra w klasy to jedna z najprostszych i najbardziej popularnych zabaw dla dwojga lub więcej dzieci. Rozwija gibkość, koordynację ruchową oraz zręczność. Zabawa polega na umiejętnym przejściu ośmiu pól grzybka. Dwie lub więcej osób stojących naprzeciw siebie rozpoczyna grę rzucając woreczkiem na pola 1, a następnie przeskakują kolejne pola klas omijając miejsca zajęte przez woreczek. Wracając muszą zatrzymać się przed zajętym polem, zabrać woreczek a następnie je przeskoczyć. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnicy rzucają woreczki na kolejne miejsca i tak dalej, aż dotrą do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek - traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba.Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy. 

Skorzystaj z akcesoriów: https://strefygier.pl/akcesoria

 

Fosa Wskazane przez prowadzącego, bądź wylosowane (kostką) pole/pola należy ominąć. Pola można oznaczyć woreczkami, bądź w trudniejszym wariancie zapamiętać. Klasy Memo Uczestnicy zabawy startują z pola nr 8. Wykonują kolejno skoki, na poszczególne pola według wcześniej ustalonych reguł. Przykładowo: pole 1 - skok na jednej nodze, pole 2 - skok na dwóch złączonych nogach, pole 3 - skok z rękami nad głową, pole 4 - skok z klaśnięciem, pole 5 - skok w przysiadzie, itp. Liczy się zdolność zapamiętywania, czas i precyzja.

Urozmaicić grę można również przez:

  • Skoki na jednej nodze.
  • Skoki na obu nogach ze złączonymi stopami.
  • Skoki na obu nogach skrzyżowanych.
  • Skoki przeplatane - raz lewą, a raz prawą nogą.
  • Skoki tylko na pola parzyste lub nieparzyste.
  • Rzuty woreczkiem i skoki po wylosowanych kostką polach

Podobne / produkty

Klasy kolorowe

/ 120x240 cm - gra podwórkowa

Klasy kolorowe

/ 90x280 cm - gra podwórkowa

Podsumowanie zapytania

0 szt.
Przejdź do podsumowania