Klasy Guziki 3 430x340cm

Klasy podwójne i potrójne to wariant tradycyjnej gry w klasy, dla większej ilości osób, bądź  drużyn, które rywalizują między sobą. Gra przebiega według tradycyjnych zasad gry w klasy, bądź wielu jej wariantów.

Dwie lub więcej osób stojących na przeciwko siebie rozpoczyna grę rzucając woreczkiem na pola 1, a następnie przeskakują kolejne pola klas omijając pola zajęte przez woreczek. Wracając muszą zatrzymać się przed zajętym polem i zabrać woreczek a następnie przeskoczyć to pole. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnicy rzucają woreczki na kolejne pola i tak dalej, aż dotrą do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek, traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba. Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy.

Klasy to tradycyjna gra polegająca na skakaniu po ponumerowanych polach. Osoba która rozpoczyna grę musi rzucić woreczkiem na pierwsze pole, a następnie przeskoczyć kolejne pola klas omijając pole zajęte przez woreczek. Wracając musi zatrzymać się przed zajętym polem i zabrać woreczek a następnie przeskoczyć to pole. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnik rzuca woreczek na kolejne pole i tak dalej, aż dotrze do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek, traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba. Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy.

Akcesoria online:
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/muzyka
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/stoper
http://9dots.pl/przerwa-na-zabwe/kostka

Akcesoria dodatkowe:
Woreczki sensoryczne
 
Warianty gry:

  • Skoki na jednej nodze.
  • Skoki na obu nogach ze złączonymi stopami.
  • Skoki na obu nogach skrzyżowanych.
  • Skoki przeplatane - raz lewą, a raz prawą nogą.
  • Skoki tylko na pola parzyste lub nieparzyste.
  • Rzuty woreczkiem i skoki po wylosowanych kostką polach.

Fosa
Wskazane przez prowadzącego, bądź wylosowane (kostką) pole/pola należy ominąć. Pola można oznaczyć woreczkami, bądź w trudniejszym wariancie zapamiętać.
 
Klasy memo

Uczestnicy zabawy startują z pola nr 9. Wykonują kolejno skoki, na poszczególne pola według wcześniej ustalonych reguł. Przykładowo pole 1, skok na jednej nodze, pole 2, skok na dwóch złączonych nogach, pole 3, skok z rękami nad głową, pole 4, skok z klaśnięciem, pole 5, skok w przysiadzie, itp. Liczy się zdolność zapamiętywania, czas i  precyzja.

Warianty gry klasy

Podsumowanie zapytania

0 szt.
Przejdź do podsumowania